Eksporta dienas ietvaros būs iespēja uzņēmumiem piedalīties seminārā “6 praktiski soļi līdz eksporta pasūtījumam 6 mēnešu laikā”, ko vadīs Līga Brasliņa - biznesa, mārketinga un eksporta inovāciju vadītāja.

Līgai ir vairāk nekā 18 gadu pieredze tirgvedībā dažādās FMCG kategorijās - eksporta inovācijās vairāk nekā 5 gadus. Pieredze uzkrāta «Latvijas Balzams» uzņēmumā - eksporta inovāciju vadītāja starptautiskajos tirgos un kosmētikas mārketingā (5 gadus mārketinga vadītāja «L’Oreal Baltic» Baltijā), un 3 gadus pasaules lielākās pārtikas kompānijas «Kraft Foods» mārketinga inovāciju vadītāja.

Semināra ietvaros tiks apskatītas šādas tēmas: eksporta tirgus izpētes veidi un iespējas; eksporta tirgus izvēles kritēriji; 6 eksporta atvēršanas durvis; neatvairāma un ilgtspējīga eksporta zīmola izveide; kā veiksmīgi turpināt pavairot eksporta pārdošanu ģeometriskā progresijā aiz pirmās iekļūšanas.

Kā arī būs iespēja pieteikties uz Individuālajām konsultācijām ar ekspertiem no: LIAA Eksporta veicināšanas nodaļas (eksports – metālapstrāde, mašīnbūve, elektronika, kokapstrāde, pārtika, IT un citas nozares); Eiropas Biznesa atbalsta tīkla Latvijā (starptautiskā sadarbība); Attīstības un finanšu institūcijas Altum (eksporta kredīta garantijas un pieejamie atbalsta instrumenti); Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (eksporta atbalsta instruments).

Svarīgi! Iepriekšēja reģistrācija uz semināru un individuālajām konsultācijām obligāta, vietu skaits ierobežots. Uz pasākumu aicināti topošie, jaunie un esošie eksportētāji, iepriekš reģistrējoties pasākumam līdz 11. septembrim LIAA mājaslapā – pasākumu sadaļā  vai uz Semināru ŠEIT   uz Individuālajām konsultācijām ŠEIT .

Dalība pasākumā ir bezmaksas.